Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός ΗΜΕΡΑΣ (1) από την παραλαβή της παραγγελίας και εφόσον αυτό γίνει χωρίς να έχουν
χρησιμοποιηθεί τα προϊόντα και με την ταυτόχρονη αποστολή όλων των συνοδευτικών (απόδειξη λιανικής κ.τ.λ.) και αφού μας έχει προηγουμένως ενημερώσει σε κάθε περίπτωση για την επιστροφή μέσω email στο info@waterfall-life.gr. Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές χωρίς την απόδειξη
αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί η χρήση των προϊόντων αυτά θα αποστέλλονται
ξανά στον πελάτη. Σε περίπτωση που έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι επιστροφής, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων η οποία θα γίνεται αποκλειστικά μέσω του τρόπου πληρωμής που είχε επιλεχθεί, για παράδειγμα αν είχε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό του.
Στην περίπτωση που ο πελάτης παρατηρήσει ότι κάποιο προϊόν δεν έχει συμπεριληφθεί στην παραγγελία του ή είναι ελαττωματικό, οφείλει να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία σχετικά με το γεγονός προκειμένου να γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στο προϊόν. Αλλαγές, αντικαταστάσεις ή επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν μόνο εντός ημέρας μερικές ώρες από την παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα καμία αλλαγή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή.
Ακύρωση Παραγγελίας – Αλλαγές
Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 210-4634729 αν επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας του.
Πολιτική Υπαναχώρησης
Σε καμία περίπτωση δε χωρεί υπαναχώρηση σε Προϊόντα τα οποία εκ της φύσεως τους είναι ευπαθή ή μπορούν να αλλοιωθούν ή έχουν ημερομηνία λήξης, ή σε Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (σφραγισμένα ή μη).