Την επόμενη φορά που θα έχετε πονοκέφαλο, ίσως θα ήταν καλύτερα να αφήσετε το κουτάκι με τα παυσίπονα στο συρτάρι και να πιείτε ένα  ποτήρι νερό.

Η τακτική κατανάλωση νερού μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα των πονοκεφάλων ή των ημικρανιών, ελαττώνοντας έτσι την ανάγκη λήψης δισκίων.

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως η πόση περίπου επτά ποτηριών νερού την ημέρα, είναι αρκετή για να διευκολύνει στη μείωση των κεφαλαλγιών, αλλά και για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ατόμων που υποφέρουν τακτικά από τέτοια επεισόδια.

Ο επικεφαλής της έρευνας Dr Mark Spigt και η ομάδα του, συμπεριέλαβαν περισσότερους από 100 ανθρώπους στα δεδομένα τους, οι οποίοι συχνά υπέφεραν από ήπια ή σοβαρά επεισόδια πονοκεφάλου.

Η ομάδα αρχικά δοκίμασε τη μείωση του στρες, τη βελτίωση του ύπνου και την αποφυγή καφεΐνης, αλλά αποδείχθηκε ότι η κατανάλωση 1,5 λίτρου νερού την ημέρα για περίοδο τριών μηνών, μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη ανακούφιση από τους πονοκεφάλους από οτιδήποτε άλλο.

Άλλωστε, το νερό ενυδατώσει το σώμα και προσφέρει στον οργανισμό γενικότερη ευεξία, με φυσικό και εύκολο τρόπο.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *